13 Ağustos 2008 Çarşamba

çivit

bahçede durmuş elimde çivit mavisi boya, beyaz duvarlara bodrum evi efekti veriyorum. fonda blogların anlatmaya yetmeyeceği efsane insan bedriye teyze adeta bir radyo tiyatrosu gibi durmaksızın anlatıyor geçmişini, tarihler vere vere. bi anda tepemden aşşağıya fıskiye edasıyla sular indi. kafamı kaldırdım amcam (!) belediyenin görevini devralmış sokaktaki zakkumları suluyor. beni de kurumuş görmüş olacak ki nasiplenmemi istedi. şimdi amcacım sen beni bi güzel suladın, ben de kalktım noooooluyo?! edasıyla sana baktım, bana ne demen gerekiyor? ay hay allah yaa de, pardon olur özür dilerim olur ne biliim kusura bakma kızım, yavrum, ciğerim olur, afedersin gibi bişey de olabilir yada sus sus sadece mahçup bir ifade de olur. ama boş bir bakış ve salakça bir sırıtış ne ola ki? mevsim yaz hava sıcak diye ben senin yağmuruna mı muhtacım be amca. özür özürlü bir adam, susma özürlü bir kadın ve ben, artık ne dersen bana, zamanın küçük bir diliminde öylece durduk.sonra. sonra ne olacak, bende birkaç saniye daha donuş ve amcanınkine denk boş bakış sonra amaaan deyiş ve çivite, ve zaten hiç susmamış, yayınına devam etmekte olan bedriyeye dönüş :)

3 yorum:

Tuğçe Cengiz dedi ki...

Ne zamandır ha yazdım ha yazacam, aman dur perdeler kaça kaçtı, yatak odası bakalım derken..artık yazıyorum:) Bloguna, konseptine, yazılarına bayıldım. Beyimin de dediği gibi kız reklamcı olursa nasıl oluru layıkıyla gösterdin, pekte iyi ettin bitanem. Takipçiniz..;)

T.U.

Tuğçe Cengiz dedi ki...

Ne zamandır ha yazdım ha yazacam, aman dur perdeler kaça kaçtı, yatak odası bakalım derken..artık yazıyorum:) Bloguna, konseptine, yazılarına bayıldım. Beyimin de dediği gibi kız reklamcı olursa nasıl oluru layıkıyla gösterdin, pekte iyi ettin bitanem. Takipçiniz..;)

T.U.

shamamciyan dedi ki...

yihhuuu çok teşekkürler tuğçecimmm. ben de daraldıkça soluğu advertlover'da alıyorum, aynen karşılıklı takipteyiz :)